Palautukset

Eikö ostamasi tuote tuntunutkaan oikealta valinnalta? Voit palauttaa verkkokaupastamme tilaamasi tuotteen 30 vuorokauden kuluessa, mikäli hankinta ei vastannutkaan odotuksiasi.

Voit palauttaa tuotteen kun...
Tuote on käyttämätön.
Tuote on alkuperäisessä pakkauksessa.
Tuotteen käyttö- ja muut ohjeet ovat mukana palautuksessa.

Palautusoikeus ei koske...
Tilaustuotetta, joka on valmistettu tai muokattu asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toivomusten mukaisesti.
Tuotteita, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa tai joiden pakkaus ei vastaa alkuperäistä.

Palautuksen tekeminen

1. Tee palautusilmoitus verkossa

Täytä alla oleva palautuslomake ja lähetä se.

Huom! Emme käsittele ilman palautusilmoitusta saapuneita palautuksia.

2. Palauta tuotteesi

Postitse, voit lähettää palautettavan tuotteen meille maksutta Postin tai Matkahuollon kautta.

Posti: Voit tarkastaa täältä posti.fi/palautus, voiko lähetyksen palauttaa Postin kautta. Saat sieltä Helposti-koodin, jolla voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen. Voit kirjata lähetyksen palautetuksi jo etukäteen OmaPostissa.

Matkahuolto: Palautustunnuksella xxx xxx voit palauttaa lähetyksen kaikkiin muihin Matkahuollon palvelupisteisiin, paitsi automaatteihin. Vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus. Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi (rekisteröidy täältä) voit hakea palautustunnuksella aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@laxdesign.fi tai puhelimitse 010 248872 jos sinulla herää kysyttävää tai palautus ei onnistu postin tai matkahuollon kautta.

3. Maksun palauttaminen

Suoritamme vastaanottamamme maksusuorituksen palautuksen viivytyksettä ja viimeistään 30 vuorokauden sisällä palautusilmoituksen vastaanottamisesta. Hyvitämme palautettavasta tuotteesta ostohetkellä maksamasi hinnan, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. Lax Designilla on oikeus pidättyä maksun palautuksesta siihen saakka, kunnes palautettava tuote on vastaanotettu tai kunnes asiakas on todentanut suorittaneensa tuotteen palautuksen postitse. Mikäli maksutapasi on Klarna Lasku tai Erämaksu, hyvitämme suorittamasi summan, kun palautus on käsitelty. Voit ilmoittaa palautuksesta Klarna-sovelluksen kautta, jolloin laskutus pysäytetään palautuksen ajaksi.